DOWNLOAD

Suin Academy

جدید
وب ناول فارسی » وب ناول
8 سپتامبر 2023
976 بازدید

Suin Academy

چپتر 6 اضافه شد


Cover Web Novel Suin Academy


نوع : وب ناول فارسی
نحوه خواندن : از راست به چپ
ژانر : مدرسه ای – خیال پردازی – عاشقانه – دخترونه
نام انگلیسی: Werewolf Academy
نام فارسی : آکادمی گرگینه
نویسنده و طراح :
تعداد جلد :
تعداد چپتر :
وضعیت ترجمه : در حال ترجمه
وضعیت انتشار : پایان یافته
پخش :
سال انتشار : 2022
منبع نسخه فارسی: BlackManhwa
منبع نسخه انگلیسی : –


خلاصه داستان: آکادمی گرگینه، جایی که فقط گوشتخوار ها در اون شرکت می کنن. اگه فقط یه استثنا در اون مکان وجود داشته باشه، “… من طعم خوبی ندارم.” این من بودم، آهوی گیاهخوار، بندی رپی. من برنامه ریزی کردم که تا فارغ التحصیلی بی سر و صدا با پنهان کردن این واقعیت که من یه آهو هستم و تظاهر به روباه کردنم رو تحمل کنم، اما…. رئیس شورای دانش آموزی امسال، بندی رپی شد. مهم نیست که چطور اون رو میبینم، فکر میکنم فارغ التحصیلی بی سر و صدا امکان نداره با پنهان کردن هویتم، دوری از نیش های گوشتخواران، و حتی انجام کارهای رئیس شورای دانش آموزی، من تا حد مرگ مشغولم. من با ببر سفید احمق که دیوانه‌ست درگیر شدم، یکم پیش پیش بود که آزاردهنده رفتار کردم و گفتم که تو رو شکار خواهم کرد. گرگ مزاحم که از غرور خودش تغذیه میکنه، “من رک لمس کن.” و حتی یک شیر واقعی که یهو از من میخواد که او را لمس کنم. آکادمی گرگینه که در اون اونا میگن که شکل دهنده های گیاهخوار نمیتونن زنده بمونن “تو یه آهویی؟” من مطمئناً باید بتونم فارغ التحصیل شم بدون اینکه گرفتار شم، درسته؟


لینک های مرتبط : –


نسخه دیجیتالی : این نسخه دارای ترجمه رسمی و بالاترین کیفیت مانگا است و از طرفی بهترین گزینه برای افرادی است که قصد دارند مانگا رو چاپ کنند.


توجه : ادامش کی میاد؟ چرا ترجمه نمیکنید؟ پس چی شد؟ چپتر بعدی کی میاد؟ پایان یافته است ؟ ادامه داره ؟ ( جوابی داده نمیشه پس خواهشا نپرسید ) منبع همه پستا و اطلاعات مربوط به پایان و ادامه کار داخل مشخصات زده شد . در رابطه با تاریخ و نحوه انتشار کارا از گروه ترجمه ای که منبعش هم ذکر شده بپرسید.


 

کپی و باز نشر مجدد فقط با اجازه از تیم ترجمه کننده اثر
باکس دانلود
راهنمای نصب

راهنما : تمامی فایل ها بصورت ( PDF - EPUB ) قرار میگیرن . برای باز کردن فایل های EPUB از برنامه های ReadEra و Moon+ Reader Pro در گوشی های همراه و در کامپیوتر با استفاده از نرم افزار Icecream Ebook Reader استفاده کنید.

نویسنده: Admin
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

مطالب پیشنهادی

دیدگاه های کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.