DOWNLOAD

This Time I Will Protect You

آپدیت شده
وب ناول » وب ناول فارسی
16 ژوئن 2024
1373 بازدید

This Time I Will Protect You

چپتر 52 اضافه شد


This Time I Will Protect You


نوع : وب ناول فارسی
نحوه خواندن : از راست به چپ
ژانر : عاشقانه – تناسخ – درام – خیال پردازی
نام انگلیسی: This Time I Will Protect You
نام فارسی : این بار من ازت محافظت میکنم
نویسنده و طراح : fatima HD
تعداد جلد : ؟؟
تعداد چپتر : ؟؟
وضعیت ترجمه :
وضعیت انتشار : در حال انتشار
سال انتشار : 2023
منبع : iceQueen


خلاصه داستان الیاس امپراطور کشور بود که در جنگ شکست خورد اون همه چیزشو از دست داد.کشور ، دوستاش ، افراد وفادارش .زمانی که آماده مرگ بود ناگهان کسی که عاشقش بود جونشو براش فدا کرد. در لحظه مرگ الیاس یه آرزو کرد :بهم یه فرصت بده تا همه چی رو درست کنم. وقتی چشم باز کرد اون به گذشته برگشته بود. این بار الیاس از همه محافظت میکرد.


توجه : ادامش کی میاد؟ چرا ترجمه نمیکنید؟ پس چی شد؟ چپتر بعدی کی میاد؟ پایان یافته است ؟ ادامه داره ؟ ( جوابی داده نمیشه پس خواهشا نپرسید ) منبع همه پستا و اطلاعات مربوط به پایان و ادامه کار داخل مشخصات زده شد . در رابطه با تاریخ و نحوه انتشار کارا از گروه ترجمه ای که منبعش هم ذکر شده بپرسید.


 

کپی و باز نشر مجدد فقط با اجازه از تیم ترجمه کننده اثر
باکس دانلود
راهنمای نصب

راهنما : تمامی فایل ها بصورت فشرده (RAR - ZIP) قرار میگیرن . پس از دانلود توسط نرم افزار WinRar فایل ها را از حالت فشرده شده خارج نمایید.

نویسنده: Admin
نظرات: ۱ نظر

برچسب ها

مطالب پیشنهادی

دیدگاه های کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
M.A
M.A
کاربر مهمان
2 months ago

*ممکنه کمی حاوی اسپویل باشه
خود سرچشمه س داستان رو میشه گفت یذره مسخره است و معلومه نویسنده میخواسته داستان به بدبختی و فلاکت الیاس برسه،اما درست نتونسته راه رسیدن به این فلاکت رو درست و منطقی نشون بده.به عنوان مثال،کشوری که یکی از بهترین کشورهای قاره است،با کلی تاریخ قدیمی و کشیش و خاندان های خودخواه(میدونم که این معمولا تعریف به حساب نمیاد،اما تجربه ثابت کرده توی اینجور داستان ها این خاندان ها با وجود خودخواهیتشون هرطور که شده،امپراطوری رو حفظ میکنن.حالا با اینکه معمولا اینجور خاندان ها مملکتو به گند میکشونن،ولی بازم نمیذارن مملکت از دست بره.چون نفع خودشون رو از دست میدن)چرا باید به همین رحاحتی به یک کشور کوچیک ضعیف ببازه؟مگه اینهمه ادم نخبه و … توی این کشور نیست؟ینی هیچکدومشون نتونستن به داد مملکت برسن؟هیچکس نتونسته یه توصیه ی درست و حسابی به شاه بده که به این وضع نیوفتن؟مثل اینه که امریکا به یک کشور که به پاش هم نمیرسه ببازه(مقایسه ی درستی نیست.ولی صرفا برای رسوندن منظورم گفتم.)
بگذریم…
اما در ادامه اش به نظر میاد که داستان بدی نباشه.بعضی اوقات اتفاقات غیرمنتظره توش میفته که از از روند افتادن داستان جلوگیری میکنه.
مترجم هم خوب بود.به نحوی ترجمه کرده بود که متوجه بشیم چی به چیه.ولی غلط املایی زیاد داره و تقریبا هر قسمت یکی دو غلط میبینیم.فونت متن ها هم معمولی بود.

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

رزرو تبلیغات در این مکان

آخرین نظرات