What a Wonderful World

نسخه دیجیتالی اضافه شد


Cover manga What a Wonderful World

نوع : مانگا انگلیسی دیجیتالی
نحوه خواندن : از راست به چپ
ژانر : درام – روانشناختی – عاشقانه – زندگی روزمره – بزرگسال
نام انگلیسی: What a Wonderful World
نام فارسی :
نویسنده و طراح : (ASANO Inio (Story & Art
تعداد جلد : 1
تعدا چپتر :
وضعیت ترجمه :
وضعیت انتشار :
پخش:
سال انتشار : 2009
منبع نسخه فارسی: –
منبع نسخه انگلیسی : SiGMA Books


خلاصه داستان: وریکو توگاوا بیست و سه ساله شش ماه پیش کالج را رها کرد. در گذشته، همکلاسی‌هایش او را فردی قابل اعتماد و مستقل تصور می‌کردند، اگرچه او خود را برعکس می‌دید. یوریکو از کسی می خواهد که نیازهای او را تامین کند، نه برعکس. بنابراین، هنگامی که او با همکار سابق خود هوریتا توموتسوگو ملاقات می کند، امیدوار است که جرقه ای عاشقانه بین آنها ایجاد شود. هوریتا آرزوی بزرگی داشت که همراه با یوریکو اولین گروه خود را آغاز کند. با این حال، با گذشت زمان، او به آرامی تسلیم واقعیت شد و در عوض یک کارمند اداری شد. مواجهه با یوریکو به او چیزی را یادآوری می کند که زمانی رویای او بوده است، و او می خواهد دوباره آن را با او روشن کند. با وجود اینکه این دو انگیزه‌های متفاوتی دارند، یوریکو تصمیم می‌گیرد پس از گذراندن حوادث بی‌شماری به او کمک کند. ( ترجمه گوگل )


لینک های مرتبط :

دیگر آثار خالق اثر : A Girl on the ShoreMujina In To The DeepDead Dead Demon’s Dededede Destruction – Nijigahara Holograph – – Oyasumi Punpun – Solanin

توجه : ادامش کی میاد؟ چرا ترجمه نمیکنید؟ پس چی شد؟ چپتر بعدی کی میاد؟ پایان یافته است ؟ ادامه داره ؟ ( جوابی داده نمیشه پس خواهشا نپرسید ) منبع همه پستا و اطلاعات مربوط به پایان و ادامه کار داخل مشخصات زده شد . در رابطه با تاریخ و نحوه انتشار کارا از گروه ترجمه ای که منبعش هم ذکر شده بپرسید.


 

کپی و باز نشر مجدد فقط با اجازه از تیم ترجمه کننده اثر
باکس دانلود
راهنمای نصب

راهنما : تمامی فایل ها بصورت فشرده (RAR - ZIP) قرار میگیرن . پس از دانلود توسط نرم افزار WinRar فایل ها را از حالت فشرده شده خارج نمایید. برای اجرای فایل های دیجیتال از نرم افزار YACReader استفاده کنید.

نویسنده: Admin
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

مطالب پیشنهادی

دیدگاه های کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

رزرو تبلیغات در این مکان

آخرین نظرات